Powołanie i działanie komisji pojednawczej

O komisjach pojednawczych już trochę na blogu napisaliśmy. Temat ten jest jednak ciągle żywy i warty powtórzenia. Trudno jest bowiem przecenić wartość ugody zawartej pomiędzy stronami, zwłaszcza w sprawach pracowniczych.

Wpływa to pozytywnie nie tylko na relacje z Twoim pracownikiem, ale również na Twoją renomę i możliwość przyciągania do Ciebie nowych pracowników. W odniesieniu zaś do długości postępowania czy jego kosztów sprawa jest dosyć oczywista – jest szybciej, taniej i efektywniej.

Jeżeli zastanawiasz się jak to w praktyce działa, co trzeba zrobić, żeby taką komisję powołać, jak wygląda postępowanie przed komisją -> TUTAJ  <- znajdziesz link do mojego artykułu na ten temat, opublikowanego na łamach Dziennika Gazety Prawnej w dniu 23 czerwca 2017 r.

 

Agata Kicińska

Zajmuję się indywidualnym i zbiorowym prawem pracy oraz prawem ubezpieczeń społecznych. Często opracowuję strategię w sporach sądowych z pracownikami, tworzę regulaminy i porozumienia zbiorowe. Mam również doświadczenie w zakresie pracowniczych aspektów łączenia się spółek. W codziennej pracy doradzam również w sprawach związanych z zatrudnianiem pracowników tymczasowych oraz ochroną danych osobowych. Reprezentuję naszych Klientów w sporach sądowych z udziałem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w szczególności w sprawach dotyczących prawa do wcześniejszej emerytury.

Podobne artykuły
premia uznaniowa

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapraszam do subskrypcji bloga


Administratorem Twoich danych osobowych stanie się Sienkiewicz i Zamroch Radcowie prawni sp.p. (ul. Warszawska 4/3, 87-100 Toruń). Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Szanuję Twoją prywatność – Twoje dane nie będą przekazywane do innych podmiotów, za wyjątkiem podmiotu obsługującego niniejszy formularz oraz naszą pocztę e-mail.

W każdym czasie możesz się również zwrócić do Kancelarii z żądaniem sprostowania, usunięcia swoich danych, sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia do innego podmiotu lub ograniczenia ich przetwarzania – wystarczy, że napiszesz wiadomość na adres: radcowie@radcowie.biz. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia ogólnego o przetwarzaniu danych osobowych (RODO). Jeżeli według Ciebie Twoje dane są przetwarzane nieprawidłowo, masz prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.